Friday, September 2, 2016

Briose cu mar, nuca si scortisoara


    Cand zicem mar, nuca, scortisoara ne gandim la Craciun. Stiu, nu e chiar Craciunul inca, dar prima zi de toamna nu m-a inspirat chiar la ceva racoritor, chiar daca gradele din termometru nu au scazut atat de mult. M-am gandit sa intampin aerul de toamna cu niste arome calde care ne duc cu gandul la o vreme racoroasa, pe care, sa fiu sincera, eu chiar o astept.

Ingrediente:
  • 125 g unt moale
  • 125 g zahar tos
  • 125 g faina
  • 2 oua mari
  • 2 Lg lapte
  • 1 lg praf de copt
  • 1 lg esenta de vanilie
  • 4 lg scortioara
  • 1 mar mare
Pentru decor:
  • zahar pudra
  • lapte
  • miez de nuca
    Am amestecat untul cu zaharul la viteza medie pana cand am obtinut un amestec cremos, apoi am adaugat treptat ouale batute si trei sferturi din faina. Am amestecat praful de copt cu faina ramasa si l-am incorporat in amestec impreuna cu laptele si vanilia cu ajutorul unei linguri, iar la final am agaugat scortisoara si marul curatat de coaja si cotor taiat cubulete. Briosele au stat la cuptor 25 de minute la 180 de grade.

    Le poti decora apoi cu zahar pudra sau glazura ( la 4 Lg de zahar pudra o lg de lapte) si nuca.


                                                                        Enjoy!

No comments:

Post a Comment