Monday, August 22, 2016

Penne cu sos de rosii si ciuperci

   
     Cred ca toata lumea este de acord ca pastele cu sos rosu sunt un preparat clasic, dar daca stau sa ma gandesc la toate emisiunile culinare vizionate si cartile de bucate rasfoite, nu cred ca am vazut doua retete indentice. Pentru ca ingredintele de baza sunt la fel, dar fiecare vine si adauga ceva in plus, sau renunta la anumite ingredinte facand preparatul cat mai simplu. Asa ca mi-am zis ca daca ei pot, pot si eu, si m-am apucat sa gatesc fara vreo reteta in fata, punand ce mi se parea interesant, cat mi se parea interesant. Modul de preparare si ingredintele le gasiti mai jos. PS: a iesit tare gustos. :D

Ingredinte (3 portii):

  • 300 g Penne
  • 220 g suc de rosii
  • 4 rosii prunisoare
  • 5 ciuperci champignon mari
  • 3 catei usturoi
  • 2 maini busuioc proaspat
  • parmezan
  • sare si piper
  • fulgi de chili
    Intr-o lingura de ulei am calit usturoiul tocat marunt, apoi am adaugat ciupercile taiate felii pe care le-am lasat in craticoara cateva minute. Am adaugat sucul de rosii si rosiile prunisoare taiate marunt in cubulete, cu semintele scoase, sare dupa gust si piper si fulgi de chili cat sa faca preparatul usor intepator . Am ales rosiile prunisoare pentru sunt mai carnoase, fiind execelente pentru preparare termica. Dupa ce amestecul a clocotit cca. 5 minute l-am luat de pe foc, am adaugat frunzele proaspete de busuioc, si am servit sosul cu pastele gatite al dente si fulgi de parmezan.


                                                                        Pofta buna!

No comments:

Post a Comment