Saturday, December 5, 2015

Linguine cu fructe de mare

Se dau cateva fructe de mare timide si o mana de paste fainoase. La prima vedere, nimic special. Insa, dupa jumatate de ceas petrecut printre tigai incinse si oale cu apa clocotind, adaugand ceva condimente ici-colo, rezultatul este unul minunat: un carnaval de arome in farfurie.

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 400 g linguine uscate
  • 500 g fructe de mare amestec
  • 2 Lg seminte fenicul
  • 2 catei de usturoi
  • 1 ardei iute mediu
  • 1 pahar mare de vin alb sec 
  • coaja de la o lamaie
  • o legatura mica de patrunjel 
Timp de preparare: cca. 30 minute

    Inainte de a ma apuca de gatitul propriu-zis mi-am pregatit toate ingredientele: Am curatat usturoiul si l-am taiat felii subtiri, apoi am curatat ardeiul de seminte si l-am taiat fasii subtiri. Am luat si patrunjelul pe care l-am tocat grosier.
    Am incins apoi o tigaie in care am pus putin ulei de masline. Am adugat semintele de fenicul si usturoiul pe care le-am calit cateva minute. Am adaugat apoi ardeiul, fructele
de mare si vinul si am continuat sa amestec pana cand lichidul a scazut la jumatate.
    Intr-o oala oala cu apa clocotita am adaugat piper si sare de mare si am fiert pastele conform instructiunilor de pe cutie. De obicei, acestea se fierb cca. 7-8 minute.

    Am scurs apoi pastele, le-am adaugat peste fructele de mare si am adaugat coaja de lamaie si patrunjelul. Nu uitati, serviti pe loc.

                             
  


      Pofta buna!

No comments:

Post a Comment